Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/moritz/domains/bezpieczenstwowlogistyce.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114 TUNELE - zarządzanie bezpieczeństwem - Bezpieczeństwo w Logistyce
Usługi

TUNELE – zarządzanie bezpieczeństwem

Udostępnij artykuł

Podstawą prawną analizy jest Dyrektywa 2004/54/EC, która określa minimalne wymagania jakim w zakresie bezpieczeństwa muszą odpowiadać tunele istniejące i projektowane w państwach członkowskich UE. Celem analizy jest zdefiniowanie możliwych scenariuszy zagrożeń oraz oszacowanie możliwych lub / i prawdopodobnych zdarzeń, których skutek może powodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników oraz szkody w mieniu lub infrastrukturze tunelu. Analiza będzie zawierać dodatkowo opinię w zakresie przewozu ładunków niebezpiecznych, zawierającą analizę rodzaju ładunków niebezpiecznych, które mogą być przemieszczane w tunelu oraz szacowany ich procentowy udział w ruchu drogowym a także ocenę zagrożeń dla użytkowników tunelu oraz otoczenia, wynikających z faktu ich przewozu. Podczas opracowywania scenariuszy możliwych wypadków i zdarzeń uwzględniono wpływ faktu przemieszczania towarów niebezpiecznych na charakter i rozmiar ewentualnych skutków. Celem dodatkowym analizy będzie określenie konieczności wprowadzenia ograniczeń w zakresie przewozu niektórych towarów.
Posiadamy doświadczenie w przeprowadzaniu takich analiz.
Wykonaliśmy między innymi analizę dla:
1. tunelu pomiędzy wyspami Uznam i Woli, tunelu na drodze S7 oraz na drodze S2 (Warszawa). 
2. tunelu  na drodze ekspresowej S7 Kraków-Rabka Zdrój na odcinku Lubień – Rabka Zdrój  km 713+580,21 – km 729+410,00 oraz dla  budowy nowego odcinka drogi nr 47 klasy GP  na odcinku Rabka Zdrój – Chabówka km 0+000,00 – km 0+877,22
3. tunelu na drodze ekspresowej S–69 (OBECNIE S1) Bielsko – Biała – Żywiec – Zwardoń odcinek Przybędza – Milówka (obejście Węgierskiej Górki) – TD1
4. tunelu na drodze ekspresowej S–69 (OBECNIE S1) Bielsko – Biała – Żywiec – Zwardoń odcinek Przybędza – Milówka (obejście Węgierskiej Górki) – TD2
5. tunelu ma drodze ekspresowej S2 – POŁUDNIOWA OBWODNICA WARSZAWY na odcinku od węzła „Puławska” do węzła „Lubelska” na odcinku od węzła „Puławska” (bez węzła) do węzła „Przyczółkowa” (bez węzła) o długości ok. 4,6 km
6. zespołu tuneli (dwa obiekty) w ciągu odcinka drogi ekspresowej S52 na odcinku Północnej Obwodnicy Krakowa 
Zapraszamy do współpracy projektantów i zarządzających tunelami!
IATA 64th Edition Zmiana dotycząca: pisowni słowa „Türkiye” (wcześniej Turkey)
Czy bezpieczeństwo ma płeć?

Masz pytania lub chcesz porozmawiać o współpracy? Napisz do nas.








    Usługi

    Ostatnie wpisy

    Aktualności

    Zobacz także